1 december

Idag är det exakt 24 dagar kvar till julafton, och det ska jag fira med lite pluggning. Det gläder mig att säga att det bara är 13 skoldagar kvar ! Herregud, 13 dagar ! Dom dagarna ska jag kämpa, det kan ju inte vara så jobbigt. Har ju klarat mig igenom hela terminen, några dagar till pallar vi. Det ända jag ska koncentrera mig på nu är industriella revolutionen, jag är såååå avundsjuk på alla som är klara i klassen. Ska verkligen göra mitt bästa idag så jag blir klar med skiten. Annars mår jag bra, fick ett paket imorse, för er som inte visste får jag ett paket var fjärde dag i december, vi är ju fyra barn i familjen, och alla får ett var fjärde dag, så imorgons är det ammis tur och så vidare... Förresten .. var det någon som såg på julkalendern imorse, isf var den bra ? Eller är det skägget i brevlådan varning, eller håller den sunes jul nivån ? Annars kan den ju ta sig !

jag med mitt paket imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0