en dag närmare helg

Jag sitter just nu och äter min första riktiga mellis på två dagen. Eller det är det första jag äter idag, min frukost och lunch har blivit lite sådär dom senaste dagarna... Nu är det inte långt kvar alltså .. jag dör ! Om en vecka har vi inga lektioner kvar på detta året. Och nästa vecka kommer inte bli alls ansträngande vilket jag gillar. Om en timme får jag och Felix åka in med min mamma till årstateatern för att repa tills imorgon. Det är jätte skumt, för jag ocg felix har exakt samma tider att vara där, men vadå, ska båda våra grupper vara på scenen eller .. ? Här kommer en video på mig och fanny för  någon rast sen när vi nickar till varandra, vi är skit grymma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0