@ Faaaaaanny

JULLOOOOOOV!!!! Fattar ni vad skönt eller ?! Jag drog hem till Fanny efter en kall morgon i skogen. Fick mina första betyg också... Helt okej, men inte dom bästa om man säger så ! Vi sitter just nu och tjockar oss med After Eight. Jag fick det av Fanny i julklapp. Man blir verkligen beroende... Ska snart börja bege mig hemåt, för Fanny ska åka till Schweiz idag .. och jag ska hem till min mormor och baka pepparkakor, haha ! Men det är mysigt !



hittade en fin bild på mig på den här datan...tagen i bussen påväg till romme förra året!

Kommentarer
Postat av: wilma

hejsan frågestund på bloggen.

2009-12-18 @ 18:12:36
URL: http://wilmalofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0