kvinnan med den dåliga kondisen

Dåligt uppdatering jag vet. Men igår skrev jag so grejen hela kvällen. Förutom timmen jag var ute med laget och sprang. Fyfan, säger jag bara... Ni kan ju höra av er till mig när ni hittar en kvinna som har sämre kondis än mig, pinsamt asså ! Men jag klarade mig igenom mölle spåret (tror jag att jag att det var) och att springa upp och ner i jobbigaste backen någonsin ! JAg ska åka in och dansa nu, med mitt skitiga hår, det är så äckligt, några killar från min klass och från nian sprang runt med en disktrasa och slängde den på mi och Moa idag på rasten. Och efter skolan tog dom vatten på ett papper (som dom sa var från toaletten) och mosade det på mig så jag är helt dygnsur, och har massa löv i håret, för det tog dom också... Så på måndag då jävlar... Har syrran iad på dansen torr jag najs ! Haha, men lite konstigt ändå, men det händer rätt så ofta. Men vi hörs sen ikväll, jag lovar !

Min kamera är helt sönder nu, förut var bara skärmen sönder, men det funkade att fota, nu funkar ingenting .. surt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0