navel piercing

Jag har funderat lite på sista tiden att pierca mig i naveln. Jag har pratat med min familj vad dom tycker, och om jag verkligen vill så tror jag att jag får, eftersom mina andra systrar har tagit en i den här åldern ! Men jag är fortfarande inte helt säker, jag tycker det är grymt fint när man är brun och går på stranden och sådär, men min familj håller inte med mig... Och speciellt inte när jag dansar. Carro tyckte det var jätte jobbigt att dansa pardans med den, när man skulle volta upp på axeln vilket jag också gör. Att den typ gick sönder och så, och mamma såger att det blir så fult märke när man inte vill ha den längre, så typiskt mammor... Men säg seriöst nu, tycker ni det är fint eller inte, okej det är inte ni som kommer få mig att göra det eller inte, undrar bara om folk tycker det är fint, fult, ute, skabbigt osv...

här är min älskling piercing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0