onsdags paus

Längsta dagen i skolan är avklarad ! Även fast det är den längsta är den typ minns jobbig. På spanskan satt jag, Gustav och David och skrev fula ord på spanska på tavlan, då läraren kom in och tyckte att vi skulle ha en genomgång för klassen vad det betydde, haha ! Vilken succé det blev. Tom ni kanske skulle tycka det, så varför inte skriva upp dom här också:

Gigante polla = Jätte kul
Malla coño = Tight fitta
Ordenar pecho = Snygga bröst
¿Vamos a follar? = Ska vi knulla ?

Hahahahaha, vi kul man kan ha ! Mogen klass... Iaf .. På elevens val satt jag och Fanny och skämde ut varandra för alla som satt i bildsalen, hon var värst, fan vad pinsamt det blev, var sjukt nära på att drämma till med något riktigt elakt, vilket jag kan vara bra på, men jag visst hur sur hon skulle bli och vilken hämnd jag skulle få tillbaka.. Hon följde med mig hem för att kolla i syrrans nya rum, och till dig ammi, hon är grymt avundsjuk, bara så du vet... Ska åka in och dansa snart, så det blir nog ingen mer bloggning idag, dansa en timme längre idag, så kommer hem ganska sent, vill gå och lägga mig i tid ikväll, med tanke på att jag gick och la mig ett igår... Men kolla in lite senare, vem vet, jag kanske hinner blogga lite mer !

bild på mig och fanny när vi gick hem från skolan :)

Kommentarer
Postat av: ammi

TACK FANNY BANNY

2009-12-02 @ 20:21:56
URL: http://aaammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0