onyttig onsdag

Gud vad jag känner mig tjock efter den här dagen. Orkar inte gå in på detaljer, men jag har ätit bara onyttigt (åt ingen lunch, maten smakade röv). Haha, jag och Moa sprang runt i skolan idag med choklad i hela ansiktet från hemkunskapen, jag hatar ren mörk choklad, shiiit vad äckligt det var ! Har typ fått reda på dom flesta betygen, vilket vg barn jag är alltså ! Haha, drev ! Men det är faktiskt nästan bara vg... Jag ska väl snart börja bege mig mot dansen, hoppas bara den börjar samma tid som den brukar, annars är det synd om mig för jag har tappat bort lappen där alla rep tider står inför showen i helgen... Typiskt mig ! Pussar


Kommentarer
Postat av: felicia

fan vad st biild !! <3

2009-12-09 @ 19:18:36
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0