oskyldigt dömd

Jag kom precis in. Jag har varit och åkt pulka med ammi och Fanny. Vi systrar fick ett litet ryck och ringde Fanny. Det var grymt kul. Fan vad man kan ha kul med en pulka. Att man typ kissar på sig av garv när man ramlar eller något liknande. Bilder kommer senare. Var det någon som såg på oskyldigt dömd ?! Mitt ex var iaf med. Jag missade det, men mina föräldrar såg det och han var med ganska mycket sa dom ;) Nu ska jag ta en varm dusch efter att varit ute i en halv timme i storm, men det vra lika kul ändå ;)

gammal bild från när vi var tsm ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fin blogg ;)

2009-12-17 @ 13:28:48
Postat av: alva

hahaha jag kommer ihåg när ni va det! xD vad små ni va då <33

2009-12-17 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0