roligt samtal

Jag frågade mamma hur man skulle göra om man ville få bort fettet mellan benen, jag tror ni fattar vad jag menar... Då säger hon att jag redan har smala ben osv... Men jag vill ha sånna ben jag hade i Thailand i julas. Då säger hon att kroppen utvecklas mycket i min ålder och sådär, och att jag äter kanske mer onyttigt nu, då sa jag att fannys ben blir inte tjockare och inte hennes mage heller, så säger hon att allas kroppar är olika. Då kom min syster in i snacket, jaa men julia, mina ben var också smala förut. Och det är samma sak där, alla förds olika, du föddes tjock och jag smal, då kom pappa in emd en mening, vet bara inte om jag får säga det för syrran, hahahahah men klockren mening var det iaf, kanske inte stämmer så mycket, men iaf !

så här såg jag ut så, ni kanske inte ser så stor skillnad, men det finns fler bildbevis kan jag säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0