sista riktiga skoldagen

Har inte gjort ett skit idag. Förutom ett matteprov. På hemkunskapen/musiken kollade klassen på film. Men jag och Fanny var så trötta så vi ställde upp några stolar som en soffa och la oss och sov lite .. sköööönt ! Sen satt vi och pratade med Philip och Gustav och lekte fotomodell, jag tiggde massage av några killar, hehe ! Efter rasten kollade vi på en till film. Fast jag kollade inte så mycket. För jag fick mer massage, så jag låg på bänken och typ halv sov. På matten satt jag och lyssnade på värdens smartaste kille. Asså det är helt sjukt hur smart han är... Det var ganska roligt faktiskt. Vi pratade om att jorden kommer att gå under, att han tror att det är sant, vilken dock inte var lika kul... Efter lunch hade vi spanska, där vi kollade på ännu en film ? Den var faktiskt helt okej. Satt och snackade med lite killar. För både Jessica och Moa var sjuka idag ! Och sista lektionen var elevens val, där vi hade matteprov. Det sista för i år. Tänk .. vi kommer inte ha ett ända prov mer det här året ! Det gick ganska bra, eller det kändes som det iaf. Iom att jag inte hade pluggat så mycket... Nu ska jag fortsätta storstädaningen av mitt rum. Det måste ju vara fint till jul.





fina bilder va ? ;)


Kommentarer
Postat av: .

grymt snygga killar!! kan ja få deras nr?? :D

2009-12-16 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0