18 skoldagar & 1 månad

Idag är det tisdag, och denna tisdag har varit sjukt rolig. Har skrattat med brudarna hela dagen i skolan. Bild redovisningen som jag satt uppe med sent igår kväll gick faktiskt ganska bra. Hon sa att det tog jätte mycket på betyget, sååååå synd för er som inte gjorde den, haha. Svenskan var inga problem, inte so heller. eller jag gjorde inte så mycket där. Sprang in i en kille idag, som går i 6:an tror jag, han är verkligen över allt, haha. Men jag har sjukt ont i armen efter det... Jag gick hem med Moa efter skolan, eller jag följde henne till station, härlig liten prick det där. Samma humor och sådär. Idag är det exakt 18 skoldagar kvar till jul lovet, och det är exakt 1 månad kvar till julafton ! Whiiiiie, vad jag längtar !

Tänkte ha en frågestund snart. Vad tycks ? Har ju inte haft det i bloggen, kan ju vara kul om ni fick veta lite mer om mig... Nu blir det engelska, sen lite so tror jag... Pussar



Kommentarer
Postat av: härliga pricken !

hahah, älskar dig julia !

2009-11-24 @ 16:28:24
URL: http://mlerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0