dagens överraskning

Det blir ingen fotografering idag, Fannys syrra är sjuk och deras pappa är inte hemma, tråkigt. Men man får se det positivt, jag kanske får bättre betyg på so provet imorgon, och att man har något att längta till tills nästa tisdag .. jag är smart ! Ni såg ju vad jag skulle göra nu, pluggpluggplugg = tråktråktråk... Men jag är ändå sååååå glad ! Kan någon gissa varför ?! Nej det tror jag inte, eller kanske någon i klassen, whatever... Imorse på no så fick vi tillbaka våra matteprov, som vi skulle fått veckan innan lovet, bättre sent än aldrig... Han gick iaf runt till alla och gav ut dom, och när han kommer till mig så försöker jag dra bort provet under border så ingen ska se före mig .. något jag alltid gör, men han håller handen på mitt prov så jag inte kan dra undan det, jag fattar liksom injte varför, sen hör jag bara "dagens överraskning" och så släpper han och jag vänder på pappret utan att dra undan det, och gissa vad...?! MVGGGGGGGG!!!!!!! Jaaaaaa, vad glad jag blev, jag ställde mig och skrek, hahah. Har aldrig fått det förut tror jag... Och på gympan tar min mentor, som också är min gympa lärare tag och mig och va överlycklig, jag fattar fört inte vad han snackade om, men när fick reda på det vart jag sååå glad !

Btw, min syrra har tagit sönder min kamera, eller det är typ inte hon, för skärmen är helt vit, så jag ska be pappa lämna in den, så tyvärr får ni inga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0