det bästa som har hänt mig

När jag var sex år hände något otroligt i mitt liv. Jag fick en underbar vän. En vän som jag ville dela mitt liv med. Jag kände redan då att det var det bästa som hade hänt mig. Nu .. efter 8 år har jag alltid varit så lycklig för att jag haft dig. Du har alltid stått på min sida vad det än gäller. Och du vet att jag alltid kommer att tro på dig. Jag kanske inte alltid väljer dom bästa sakerna att göra, men det gör inget. Du blir lite sur, men du stöttar mig ist. Och du vet att jag alltid kommer göra det för dig också ! Du kommer alltid vara nummer ett för mig, och vad som än händer kommer jag aldrig sluta älska dig , Felicia Eklund !


Kommentarer
Postat av: felicia

såklart jag gör du är ju bäst ! Gör allt för dig, och jag älskar dig mer bästavän <3333

2009-11-22 @ 22:58:46
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0