fredag med ett stort smile

Har proppat i mig en massa gott gott, eller jag gjorde det i skolan. Vi lite efterblivna barnen (jag, erik och lucas) stannar kvar på fredag i en kvart och har lite matte, även fast jag fick mvg på provet. Man blir ju bättre ju mer matte man gör liksom. Och helt plötsligt kom en lärare in och frågade om vi ville ha lite gottigheter... Varför inte .. ? Snälla lärare man har.

jag fick också höra av en annan lärare att han drömde om mig inatt, hahah ! Att jag hade varit jätte elak mot en katt, då hade han skrikit sluta julia, då hade jag tydligen skrivit tillbaka att jag får göra såhär om jag vill. Så varje gång han gick förbi mig i skolan sa han att jag inte fick göra så mot katter, jaa han är lite konstig !

Jag tog sprutan idag också, helvette (ursäkta ordspråket) vad ont det gjorde. Kan knappt röra min arm just nu. Så det blir ingen dans för mig ikväll. Ist blir det utekväll med jessica. Då börjar man tänka tillbaka till sommarlovet, då vi var ute varje kväll tillsammans...

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, kanske ska ta och lyssna på min syrras vackra piano spel haha, ibland får hon för sig saker, och då åker pianot fram. Eller så pluggar jag lite, vet bara inte riktigt till vad. Spanska kanske, eller so, eller vad sägs som matte, men det bästa kanske vore att göra lite svenska, eller varför inte lite bild, jaa jag har alltså en hel del att göra. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0