fredag .. najs

Ännu en vecka avklarad. Herregud, det är snart lov ! Fick tillbaka so proven idag, vg- blev det, men jag är ändå ganska nöjd, även fast det finns tusen mvg barn i klassen... Spanska testet fick vi också tillbaka, som jag inte hade pluggat ett skit på, 11/33 tror jag att jag fick, och så vänder jag på pappret och det står vg-, haha. Fast det var på en annan del, men vafan, det bästa jag har fått på spanskan någonsin. Från ena saken till den andra så har jag en lingonvecka att se fram emot... Därför blir det ingen dans för min del idag, har mått sjukt dåligt hela dagen, hoppas jag iaf rycker upp mig till kvällen, kanske hinner träffa någon ? Här kommer en bild från igår på mig och Moa i omklädningsrummet.


Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0