Friday .. i'm in love

Ni kanske märkte vilket alternativ jag valde imorse... Jag gick upp fem minuter innan jag skulle gå till skolan, men det väl bra det. Lite tom i magen bara... Jag klarade mig igenom skoldagen utan problem .. eller ett problem ! Spanskan, fast jag orkar faktiskt inte bry mig, hur mycket jag än kämpar med spanskan, får jag aldrig mer än g, om jag har turen med mig kanske hon lägger på ett +. Men vi ska inte hänga läpp för det, det är fredag vafan ! Jag drar snart in och dansar, när jag kommer tillbaka till centralen klockan halv nio väntar brudaran där på mig, dom är så bäst så dom bestämde idag att dom åker in och möter mig ! Tror dock att det bara blir mois som slaggar här, men vi ska ändå ha det bäst ! Dagens outfit har ni här. Love
'


Kommentarer
Postat av: gurra

hååååååååålet :D

2009-11-06 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0