Gästbloggar - Philippa

Hej alla underbara som går in på Julias blogg.
Det kan jag förstå, den är ju superfin och såklart rolig, mihi!
Just nu är vi i skolan. Julia hälsade att jag skulle gästblogga för hon gick precis iväg och skulle göra ett engelska prov. Så hon viskade att jag skulle gästblogga för Jenny (engelska lärare) var här. Så nu sitter jag här och tänker berätta lite om mig, eller ja. Jag heter Philippa Nilsson och går i sjuan. Jag och Julia var typ bästisar för ett tag sen men nu så är vi väl superbra kompisar. Jag säger ändå hemlisar och sånt ni vet till henne lika mycket som när vi var bästisar. Men nu vet jag inte riktigt. Äsh! Vi är bästisar! Men eftersom hon går en klass över mig så ses vi ju inte så ofta. Men jag hoppas det går bra för Julia nu när hon prov/ar.

Vart tog Moa vägen? Hon har typ stuckigt. Måste dra. Hihi!
Glöm inte att gå in på min blogg! Direkt länk !
Pussar! Hejdå... !

gammal bild, men jag saknar det som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0