gud vad jag längtar

Om drygt tre veckor flyttar min syrra till en liten lägenhet i stan. Men vad ska bli kvar av hennes rum .. ? Jooo, jag ska få det ! Herregud, ni fattar inte hur länge jag har väntat på det där rummet, det är 21 kvadratmeter, fatta vad stort det kommer kännas till skillnad från det jag har nu, för er som har sätt det. Tänk första natten där, mitt egna rum, egna rum ! Jaa, man kan ju inte kalla det mitt egna rum som jag har nu, för det är som ett allrum... Och det är inte jag som har bestämt det, det har bara blivit så. Alla är i mitt rum, men det är bara för jag kan en stor spegel och att det ligger i mitten av allting. Alla lämnar sina saker där så det är blir stökigt dagen efter jag har städat, det är klader, wax, smink väskor skor och så vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0