helgen är planerad

Jag ringde till min bästavän på tåget, vilket händer alldeles för sällan... Vi planderade våran helg. Vi ska vara tillsammans hela helgen, fatta va najs ! Det var så sjukt länge sen vi träffades. På fredag ska vi slagga här och bara chilla, och på lördag ska jag följa med henne på fest hos hennes kompis. Roligtroligt ! Jag är iaf hemma från dansen nu, det var kanon kul ! Vi hörs imorgon bitti, nu jävlar ska det bli bra uppdatering ;)

ojdå, vackert liksom... whatever, i love you

Kommentarer
Postat av: gurra

tragiskt...

2009-11-12 @ 19:52:44
Postat av: felicia

kommer bli sjukt kul, det var länge sen. Älskar dig bästis <33

2009-11-12 @ 19:59:18
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0