I love them more than anything in the world

Kommentarer är roligt, fick en förut. Det var någon som undrade om jag kunde skriva lite om min familj, om jag gillade dom mycket, soooo here we go!
'
Jag bor med min underbara familj. Min fyrbarns mamma och med två barns pappa, men jag har inte skilda föräldrar, så två av mina syskon är halva, så vi har inte samma mamma för er som inte förstod... Men jag tar dom som mina riktiga syskon, har levt med dom hela livet... Min familj trivs där det är stökigt, haha eller iaf barnen... Mina syskon har stor makt över mig, det vill säga att jag inte kan säga emot dom, jag gör i stort stt allt som dom säger att jag sak göra, vilket ibland är jobbigt, men om jag inte gör det blir dom sura (a) Om va ska dra in mor föräldrar och far föräldrar i det här måste jag säga att jag har dom bästa i världen, eller har aldrig träffat farmor, men den jag har bäst kontakt med är mormor. Om jag ska beskriva min familj med tre ord skulle det nog vara sjuk, rolig och världens bästa! Jag har fått höra många gånger att mina föräldrar är roliga, haha! Man håller kanske inte alltid med, menmen... jag älskar att komma hem på kvällarna efter träningarna och höra hur min familj sitter och gråter av skratt ! Hahaha, när min familj kommer igång tar det aldrig slut, det börjar oftast med att amanda börjar snuska sig, sen bara fortsätter det... Mina kompisar ser min familj som "familjen som rapar vid matbordet", det är väl okej, men alltid när det kommer nya kompisar till mig av någon anledning börjar min familj ha raptävlingar, haha. Inte jag för jag kan ju inte rapa :( Mamma skäms alltid men kompisarna sitter alltid och skrattar ! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men jag skulle aldrig byta ut något i hela världen för min familj...
'
Tack för kommentaren, hoppas du fick svar på frågan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0