kaos torsdag

Dagen börjar med att jag går upp klockan åtta, så jag duschar, sminkar mig, fixar håret, väljer kläder och lite så på 20 minuter, jag började alltså halv idag. Men jag hann tyvärr inte med att blogga i morse, eftersom jag inte hann äta frukost, vilket går före bloggen på morgonen. jag går till skolan med tom mage, men matten går finfint. Rasten gick också finfint, dodgeboll turnering i skolan, vi vann som vanligt (a) Spanskan gick bra, gympan gick jätte bra, var ganska nära på att sätta en handvolt som jag inte har gjort på tre år. På maten fick jag min efterlängtade pasta ris med majs, no var kaos, jag orkar inte skriva om det, lika så engelskan. 30 pers sitter och tjafsar emot läraren, alla skriker rakt ut, ja det är min klass det...

Nu börjar spanska plugget, sen blir det so. Ska försöka hinna med en gudstjänst ikväll också, vill ha dom klart. Bilden skulle ni ha fått i morse men hann inte lägga upp den som sagt, dagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0