måndagstrött

Min blogg var jätte tråkig igår, men jag hade varken tiden eller lusten, men .. nu är jag tillbaka ! Vill just nu bara gå och lägga mig i sängen och titta på julfilm. Men nej, då var det en recension som skulle skrivas, och inte nog med det, industriella ska vara klar tills på fredag, och jag har inte börjat, kanske är bra att börja lite idag då ?! 

Fick sluta tidigare idag, hade ingen engelska. Skönt ! Haha, på no lektionen stod jag längst fram i klass rummet och dansade och sjöng jullåtar, det var de jag gjorde, inte så ansträngande om man säger så, men läraren var inte där, och dt såg upp som om dom andra tyckte det var kul ! 

var tvungen att tända ljuset, det är jul vafan ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0