mitt liv suger

Jag orkar inte med något just nu. Vill inget annat än att vara med mina vänner. Skolan går piss, enligt mig iaf. Men jag försöker, jag gör mitt bästa. Om jag bara inte hade haft så svårt, varför ska just mina ögon vara som en 8åring ? Varför hjälper inte mina ögon mig när jag läser ? Varför fattar jag ingenting av industriella revolutionen ? Jag kan ingen ting, förlåt Fanny och Moa men jag kommer typ behöva skriva av er imorgon när vi går igenom frågorna. Och mina föräldrar ska in till stan och kolla på min syrras lägenhet. Kanske följer med, men jag har så mycket plugg, men jag kommer ändå inte kunna plugga något själv, fattar inget. På ett sätt vill jag bara skita i industriella revolutionen uppsatsen, för den gör mig stessad, fick reda på idag att den ska vara inne nästa fredag, PANIK ! Men nej, jag ska inte skita i den. Jag ska göra den, sen om den blir bra eller dålig skiter jag i. Det får Ingan bestämma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0