my day

I'm so sorry biatches, men jag hann verkligen inte blogga något mer igår, jag pluggade hela kvällen igår, och då menar jag verkligen hela kvällen ! Men ändå gick det sämst, eller om jag inte hade pluggat så mycket igår hade det gått ännu sämre... Men jag gjorde mitt bästa, och mina älskade lilla fruga gjorde så jag fick lite bättre självförtroende iaf, hon är så söt ! Jag fick också reda på att jag var klassens raket eller vad han nu sa på matten, haha. Han menar matteprovet ! Om ni undrar varför jag bloggade så sent idag så var det för jag och fanny var ute och sålde julblommor .. skittråkigt ! Men ibland måste man ju. Har fotboll idag förresten, skit kul ! Men först och främst blir det engelska, har prov och redovisning imorgon...

ser det lockande ut .. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0