my new life

Sitter här med min gröt och jag har börjat med mitt nya liv. Det känns grymt bra, bort med allt godis, glass, bullar och så vidare. Men framför allt mina älskade mackor som jag äter hela tiden ! Jag ska dra till skolan nu, men syrran har kameran någon stans i sitt rum, så ni får tyvärr ingen outfit idag. Efter skolan ska jag plugga som en galning, för vid fem åker jag och Fanny in och tar bilder på The Studio .. som förmodligen kommer upp på bloggen. Ha en underbar dag, så hörs vi efter skolan.


Kommentarer
Postat av: Philippa Nilsson

Superfin blogg! vad tycker du om min? :)

2009-11-09 @ 14:12:50
URL: http://phows.blogg.se/
Postat av: Jowel här typ första gången elleh? <3

Shit gumman fett bra att du gör så <3 ungefär som jag bara att jag tränar också ;) <3

2009-11-10 @ 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0