ny design - mlerin.blogg.se

Hej allesammans, vad tycker ni om julias nya design jag gjorde nyss ?
Hoppas det är okej att jag bara loggar in och gör så jullis, men du ville väl ha en ny ?! Säg till om du inte vill ha den headern eller nått jag ska ändra eller så. Julia är nog hos Linnea nu skulle jag tro. Men det var nog i stort sätt allt jag hade på hjärtat tror jag ! Besök gärna min blogg. Bilden är en länk. Beso



vill du också ha en design gjord av mig, gratis ? Maila mig på [email protected] eller skriv i en kommentar på min blogg, glöm inte skriva namn, email och blogg. Puss

Kommentarer
Postat av: K E L L I

Allt bra? :)

kram

2009-11-07 @ 19:21:07
URL: http://kellsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0