onödig kväll

Jag sitter här iskall framför datan och jag vill inget annat än att sova. Men jag har ett antal grejer att göra innan sömnen... Duscha står först på listan. Kanske pluggar lite, men .. nej, jag skippar den frasen, jag äter middag, kanske läser min bok, haha. Men jag vill komma in i den, för då går det inte att slita sig, och jag är inte den personen som läser... Eller så stickar jag, haha. Vill bli klart med min halsduk som jag gör på slöjden. Vem vet, jag kanske hinner med båda... Men jag har bara till klockan tio på mig, då börjar favorit programmet, paradise hotel !

Det kändes bara onödigt att åka in och dansa ikväll. Min partner var skadad och kunde inte vara med, jag hade grymt ont i armen (vaccinet), och vårar lärare var inte där, så vi gjorde inget nytt, det tar 45 minuter in och 45 minuter hem. Då kunde jag varit hemma och myst ist ! Puss på er lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0