paradise hotel

Imorgon börjar jag med allt ! Bloggen ska bli så grymt mycket bättre, jag ska göra min ögonövning varje dag, inte slarva någon gång. Ska jag bli nyttig, har fuskat lite i helgen, men i veckan var jag grym, ska vara så hela tiden, jag ska bli bättre i skolan, eller jag kan inte göra så mycket bättre än vad jag gör nu, men bara mina f*cking ögon blir bättre.


Paradise hotel är på högsta volym här hemma, det blir det nya "söndagsprogrammet", eftersom att "ensam mamma söker" är slut... Hahaha, det är rätt roligt program asså, "jag är så jävla kåt, vad ska vi göra, ska vi knulla ?", hahaha, eller det är rättare sagt mycket roligt !

Kommentarer
Postat av: Felix

Jag har aldrig kollat på det ere brao?

2009-11-16 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0