rubriker är inte min grej

Sitter här med keso och banan i handen, jag är såå duktig, ska gå och ta ett glas vatten också. Och jag sak börja plugga också, ska kunna dom där glosorna imorgon, och ikväll efter träningen ska jag läsa sista sidorna på so läxan, för det måste jag kunna. Åhh, jag längtar så mycket till vi får tillbaka so proven, gick inte så bra, men jag vill ändå ha tillbaka det. Ni kanske märker att dagen i skolan inte var så speciell, så jag kiter i att skriva om den.

outfiten ni skulle fått imorse, förlåt att jag inte bloggade då, men jag var så otroligt trött, så jag körde den vanliga, gå upp fem minuter innan jag ska gå, men det funkar ju också, och frukosten hann jag också med, det är det viktigaste !

Kommentarer
Postat av: Philippa Nilsson

Du är så fin! Pussar... ♥

2009-11-15 @ 17:28:20
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0