skrattade mig igenom måndagen

Nu sitter en trött och utsliten julia framför datan och nördar sig. Men hon ska snart börja plugga... Även fast jag hatar måndagar var den här en av dom roligaste ! Iaf på svenskan... Vi har gjort massa teatrar, eller alla gjorde "stormen". Jag tror seriöst att jag aldrig har garvat så mycket i hela mitt liv. Jag och fanny skulle låssas gråta, men vi grät ju på riktigt, av grav för er som inte fattade. Jag skrattade mig igenom dagen och nu är jag hemma. Fick slita tidigare, pga sjuka lärare. Klockan sju ska jag hem till den där tjejen, och plugga lite. här är en bild på mig som tog alldeles nyss, det var meningen att man skulle se vad jag hade för tröja, men eftersom att min kamera är sönder så sr man inte hur bilden ser ut, så jag fick chansa om den var fin eller ful, och det var ju inte den snyggaste bilden, så jag redigerade den lite...




Till Philippa, jag tror den är köpt på H&M. Men jag är inte riktigt helt säker ?! Jag älskar och saknar dig också. och juste hur går det med du vet vad .. ? Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0