storstädning av huset

Jag är hemma från skolan nu, och ska storstäda huset inför imorgon när familjen kommer hem. Jag saknar dom! Haha, ni vill inte se hur äckligt det ser ut här hemma, syrran har ju varit hemma varje dag, och inte diskat städat tvättat osv... Haha, men jag ringde städhjälpen fanny, så hon är påväg... Det blir ändrade planer ikväll, pannkakor hos mormor klockan sex, fanny kommer kanske hit efter hennes träning, amanda ville att jags kulle sova hemma, hon är helt ensam, då kom jag på den lysande idéen att fanny kan sova här... Eftersom vi annars skulle sovit hemma hos henne, men vi får se hur det blir med det! Nu kom syrran upp med dammsugaren, hon vill börja alltså, så nu iaf en timmes städning... Ni får stå ut!

Kommentarer
Postat av: Jowel!

Ingen av er tjejer me bloggar vågar skriva om imklädningsrummet i gympasalen? :O <33

2009-11-02 @ 22:55:35
Postat av: fanny

fint blev det i alla fall när det var färdig städat! ;) <33

2009-11-03 @ 15:36:10
Postat av: gurra :)

hahaha de e sant joWel :D

2009-11-04 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0