vakna med Erik Grönwall



Godmorgon. Jag kommer skippa träningen idag, för jag mår inte alls bra för tillfället, men jag hoppas det klarnar upp... Jag ska bara vara hemma och plugga hela dagen, och städa mitt rum, för idag åkler julpyntet fram ! Jag och Fanny har planerat våran kväll. Hon kommer hit runt sex, och vi gör varan egna tacos, kan det bli godare ? Kanske någon god smoothie efter det, vilket vi är grymt bra på ! Vi drar nog senare mot kvällen ut och träffar lite folk, eller så ligger vi hemma och glor på sunes jul, haha vem vet ? 

Nu har ni sista chansen att fråga en fråga till frågestunden, jag svarar på allt idag ! 

haha, stolta vi är över det här, älskar did bästavän

Kommentarer
Postat av: fanny

älskar dig med bästavän :) <33

2009-11-29 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0