vi kör på stort

Nu har jag och Linnea bestämt oss, vi ska få dom snyggaste kropparna på denna jord ! Vi satt och gjorde ett schema idag, blir ni nyfikna ? jag är iaf grymt taggad...

Måndag: Frukost - havregrynsgröt/ägg, juice, två glas vatten. Lunch - Massa grönsaker dvs morötter, keso, tomat, gurka, en massa glas vatten, vi ska försöka hålla oss ifrån kolhydrater, jag ska verkligen hålla mig ifrån alla dessa mackor jag äter i skolan. Mellanmål - keso och banan, en massa vatten, massa frukter. Middag - det som bjuds, försök att undervik kolhydrater, en massa grönsaker.

Tisadag: Frukost - gröt/ägg, mjölk och massa vatten. Lunch - massa grönsaker, mycket kött eller så om det finns, en massa vetten. Mellanmål - smoothie + frukt, massa vatten. Middag - det som bjuds, massa grönsaker. OM man blir sugen på något, tar man lite osaltade nötter.

Onsdag: Frukost - 2 stekta ägg, juice, massa vatten. Lunch - Massa grönsaker, det som bjuds fast inga kolhydrater, massa vatten. Mellanmål - keso och banan, massa vatten. Det som bjuds, massa vatten, massa grönsaker.

Torsdag: Frukost - Fil och banan, massa vatten. Lunch - det som bjuds + massa grönsaker, och massa vatten. Mellanmål - Knäckebröd + avokado. Middag - som vanligt det som bjuds, massa vatten


Fredag: Frukost - Gröt, havremjölk, banan, massa vatten. Lunch - Massa grönsaker, det som bjuds, massa vatten, inga knäckebröd. Mellanmål - keso och banan, massa vatten. Middag - som alltid, det som bjuds massa vatten, massa grönsaker.

Lördag: Frukost - keso, smoothie, juice. Lunch - kanske någon sallad eller så, man är ju inte så hungrig på helger, man äter ju så sen frukost. Middag - man tar det som bjuds, massa vatten.

Söndag: Frukost - Havregrynsgröt, massa vatten. Lunch - keso eller någon salladmassa vatten och frukt. Middag - man tar det som bjuds, kanske lite nötter när man kommer hem.

Jag kommer försöka hålla mig till det här schemat, och jaa, jag kommer äta kolhydrater, det är omöjligt att sluta helt, och jag vill inte göra det heller. Men jag vill ha mål, och det har jag och Linnea. Jag mår bra av att vara nyttig, och och om jag fortsätter så som jag gör kommer jag en dag få den där magen och jag faktiskt aldrig riktigt har haft. Ni kanske ser att vi ska dricka mycket vatten, det är för att man inte får lika ont i huvet, man får bättre hy, och så är det en till sak, men den är sååå hemlig !

Kommentarer
Postat av: M

Så nyttig skulle jag inte klara av att vara ;)

2009-11-10 @ 21:57:02
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0