bild på min kusin från igår

'
Tjena bloggen, fölåt för jga inte har bloggat något idag. men jag skrev faktiskt ett inlägg när jag kom hem, men det publicerades tydligen inte. Jag ber verkligen om ursäkt. Min kusin är här ikväll igen, mne hon var lite trött och så, så hon ligger och typ sover nu. Såååå söt ! Kolla bilden lixom, jag tog den igår, när hon kröp runt här hemma. Nu börjar idol, jag ska bara vara inne ikväll, för jag ska upp skit tidigt imorgon. Har ju typ "show" imorgon, på dansmuseet. Men jag lovar att blogga mer ikväll, pussar

Kommentarer
Postat av: moalerin

sööötaste nelly ! vill verkligen träffa henne ! <333

2009-10-16 @ 21:48:18
URL: http://mlerin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till på musse'et :D

2009-10-17 @ 19:42:22
Postat av: fanny

vilken liten sötis ! ;) <3

2009-10-18 @ 09:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0