dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera idag. Men jag har pluggat hela dagen. Och när jag pluggar kan jag inte ha datan framför mig, för då sitter jag vid datan ist... tack för alla kommentarer, nu vet jag lite mer vad jag kan skriva om, men fortsätt kommentera, då blir jag glad :) Om en timme ska jag åka in och dansa, ska ju gå på söndagar iaf, pardans. Jag vill inte vara borta för mycket, och det är taskigt mot min partner om jag är botra så mycket... Jag har nog pluggat klart för idag, och jag tror jag ska göra en header till olivia sötisen, hon ville ha det ! Inget mer att skriva om, bloggar såklart mer när jag kommer hem :) pussar


Kommentarer
Postat av: Marie

Skriv om skönhetstips, hur du sminkar dig/ fixar håret osv. Mer dagens outfit och videoinlägg vore kul :D

2009-10-11 @ 16:05:39
Postat av: Anonym

inge hiss åå diss det är kränkande mot robinson deltagarna

2009-10-13 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0