det är över nu !

I'm back on track bitches ! Ett tag iaf. Dom värsta proven är över nu. Nu är det bara tre - fyra prov kvar vad jag vet iaf. Imorrn ska bli en riktig pluggdag för min del. Har ju lagt av med dansen i någon vecka, så då hinner jag på söndag också. Det känns jätte bra. Så jag blir helt klar med allt och sen börjar dansen. Hade so provet idag, har aldrig varit så nervös inför ett prov, men det gick .. över förväntan. Det betyder inte att det gick bra, men bättre än vad jag trodde, samma med no provet, även om jag tror att jag kommer få göra omprov, men jag gjorde mitt bästa. Men om jag får så där mycket igen, kommer det en blogg paus till, men jag är glad att jag är igång igen :)
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yippie! Gu va bra! :D

2009-10-11 @ 09:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0