duscha, plugga, wild child

Så ser min kväll ut ungefär... Hej förresten, jag är hemma från dansen nu. Ska gå och ta en varm dusch, raka benen osv. Ska göra något mattetal och kolla lite på svenskan. Sen blir det den efterlängtade wild child, haha. Länge sen nu ! Jag bloggar nog mer ikväll. Jag har fler besökare nu är äv vad jag hade igår, och det är tre timmar kvar av dagen, braaa dääär ! Riktigt kul !
'
Haha, vill ni se vad jag och fanny gjorde för någon vecka sen ?! Vi färgade håret på varandra, men ingen av oss vart nöjda så vi färgade tillbaka till våra vanliga färger. men bilder hann vi ta iaf :)
'
Var det inte fint ? (a)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken cool mobil du har ;P

2009-10-12 @ 15:17:11
URL: http://youknowmillaotessan.blogg.se/
Postat av: fanny

haha fina bilder du hittade:) <3

2009-10-12 @ 17:27:10
Postat av: Anonym

haha gu va schnyggt

2009-10-13 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0