En liten tröttis

Godmorgon allesammans.
Förlåt för jag inte bloggade något mer igår, men efter idol tjatade jag på min pappa att han skulle massera mig, vilket han gjorde tillslut ! Massagen var där emot inte så skön för han drev bara med mig, gjorde massa sagor och skit... Men när han var klar så låg jag kvar i sängen ett tag och jag kände bara hur trött jag var... Så efter en liten stund somnar jag.. Jag missade alltså lite igår, blogga, göra min övning, byta kläder, borsta tänder osv .. inte så bra ! Men skönt var det... Idag ska jag bara fixa inför kvällen, det ser förjävligt ut här hemma, jag måste baka och lite så. Men sånt gillar vi ! Jag kommer såklart uppdatera mycket idag också, för igår vart det hela 9 inlägg ! Märks det att det är kul att vara tillbaka eller ?! Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0