ensam mamma söker

Nu tänker jag erkänna en sak... Att jag och resten av familjen (tjejerna dåra) är stoooora fans av tv serien "ensam mamma söker". Haha, ni får tycka vad ni vill, men vi älskar det. Vi sitter helt fast klistrade och om någon ska säga något måste man viska, haha... Jag är iaf hemma från dansen nu, som ni kanske märkte... Haha, fick vara med lilla pardans gruppen och dansa med sötisen linnea, jaaa jag var kille (a) Sen var det till pardans lektion, herregud vad jobbigt det var! Jag ska verkligen gå och ta tag i sammhällskunskapen nu, och även ta en varm dusch, då jag måste jag verkligen raka benen och lite så. Besökarna går verkligen uppåt, riktigt kul, jag älskar det ! Godnattpussar!



Kommentarer
Postat av: Felix!

Det ÄÄÄGER!! HAHA :D

2009-10-05 @ 18:02:36
Postat av: Felix

fast du hann ju typ bara se en kvart :( såg du när tjejen med vitt hår och oscar eller vad han heter stog på bron och pussades?! fett taskigt mot dom andra asså :P

2009-10-05 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0