Gästbloggning

Hejsan alla trevliga bloggfans till Julia! Som ni vet så följde Julia med mig till kläppen och vi hade det bäst där - riktigt mys! Haha vi typ kolla sönder wild child, den är så stört bra! Om ni inte har sett den så rekomenderar jag den starkt.  Morgondagens planer då... ja, ni vet väl att Julias storasyster är lite sjuk ibland, typ kommer på massa konstiga saker att göra? I alla fall, i morgon så har hon och hennes kompis caisa övertygat mig och julia om att vi ska göra en sak som ni inte får veta. Men jag lovar er att det kommer att bli pinsamt ! :P Efter att vi har gjort det där, så ska julle bulle på fest och jag får väl se vad jag hittar på. Tyvärr kommer det att bli dålig uppdatering i morgon, eftersom att Julia ska gå på stan med Natti för att fixa lite saker till festen. Nej, nu tar både min fantasi och min ork slut för att forsätta skriva. Ciao !


Alltid lika seriösa på bilder :) Älskar dig julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0