för ett år sen...

Jag sitter här och tänker tillbaka lite hur jag var för ett år sen... Vad jag gjorde för ett år sen... Hur jag mådde för ett år sen... Jag har små svaga minnen från höstlovet. Jag spenderade hela dagarna med mina bästa vänner, Felicia, Linnea och Olivia. Vi var så sjukt tajta ! Vi var små fjortisar, eller aah i början var vi små wanna beeeeee ! Men jag vägrade erkänna det.. Det ända jag fick fick höra hela tiden var "fjortis", "vilken jävla fjortis", "kolla fjortisarna", "ska ni inte sminka er liiite mer !". Men man ville ju se ut så, och trivdes som den rollen. Och om man tänker på hur mitt beteende var mot mina föräldrar förstår jag vad min familj menade.. Jag var sjukt stöddig, sket i skolan, trodde jag var grymt cool på kvällarna. En kväll för oss fyra kunde bestå av att endast ta bilder..? Man sminkade sig för att ta bilder, dag ut och dag in. Det var foundation fläckar, idomin på läpparna, fågel bajs runt ögonen, kluuuumpig mascara, push up... Man trodde man var cool för man gjorde tvärt emot vad ens föräldrar sa !
'
orkar inte lägga upp fler bilder, men det finns värre, det vill jag lova !

Kommentarer
Postat av: gurra

fågelbajs xD

2009-11-02 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0