Första inlägget

Hej allesammans, nu äre ju så att Jullan har bytt blogg. Nu har hon nytt och jag fick äran att designa det. Hon har, vilket jag kan förstå, valt att inte skriva en mening innan det varit klart. Det är bara jobbigt att desgina och underhålla läsare samtidigt. Så nu har jag designat detta, eller aa gjort headern och fixat lite färger och så. Nu är det dags för henne att börja skriva. Mig hittar ni på lerinofsweden.blogg.se, gå gärna in och titta ! Här kanske vi ses någon fler gång oxå, jag kanske får gästblogga någon gång eller så, man är ju trots allt hennes fru. Sköt om er, kiwiao !


En liten bild, här har ni mig ! Nu kommer nog julia strax ..

Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg gumman <33

2009-10-03 @ 15:56:36
Postat av: Felix!

Yippoe!!! :D

2009-10-05 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0