Godis i stora lass

Jag är hemma från stor handlingen nu. Det känns som om vi bara köpte godis ! Haha, men är det middag så är det, då ska man äta onyttigt. Ni kommer få massa biler från imorgon när jag hunnit ladda upp dom, om jag hinner göra det imorgon kväll när dom dragit vore inte helt fel ! Maten är snart klar, jag fick bestämma ;) kyckling med pasta och någon sås, otroligt gått är det ! Jag är sjukt avundsjuk på syrran som vanligt, kan någon gissa varför ? Kommentera, den som svarar rätt får en länkning (a)
Pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: moalerin

MOA gissar, emmhh ... haha hon är på IDOL ???

inget ovanligt isf;)

2009-10-23 @ 17:49:32
URL: http://mlerin.blogg.se/
Postat av: fanny

tummen upp för godia :P loveu <3

2009-10-23 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0