H Ö S T O L O V !

Whiiiiiie...! Höstlov folket. Vad ska alla göra ? Jag ska dra upp med fannys familj till kläppen, till deras stuga, myyyys! Och på lördagen ska jag på fest på linneas föräldrars jobb, dom kommer inte vara där och jobba om ni trodde det (a) Men man ska ju ta det som det kommer, så först och främst längtar jag tills imorgon. Då ska tjejerna i klassen komma på middag hit ! 
'
Skolan då .. var rätt så skön. Fn-dag, gjorde inte ett skit, vi hade svenska prov sista lektionen, jag är väldigt nöjd, pga min sjukdom, haha. Nej, det är ingen sjukdom, det är en grej med mina ögon, som jag har valt att inte gå ut med i bloggen, kanske om ett tag, jag har berättat det för dom jag vill berätta det för, dvs familjen, närmsta vänner, tjejerna i klassen, några killar i klassen, lärarna osv... Asså det är inget speciellt ! Den där grejen om mina ögon gör att det blir så sjukt mycket svårare att plugga, jag nämnde i min förra blogg att jag har ganska svårt i skolan, och nu har jag fått reda på varför, och jag är väldigt stolt över mig själv att jag har orkat plugga, för min "läkare" sa till mig att om hon var jag skulle hon inte orka plugga som jag gör, hon fattar inte att jag har orkat göra det... Nog om mina ögon till något roligare .. vi fick tillbaka våra so prov idag ! Jag fick ett oväntat VG ! Det är gryyymt bra för att vara mig, eftersom jag annars alltid får g- ... OCh min lärare sa attttttt jags kulle ta hem och visa det för mammi och pappi, hon tyckte det var jätte bra för att vara mig, plus att man inte kunde få mvg ! 
'
bilden jag skulle lägga upp imorse, men daton var så seg så jag hann inte... Det avr iaf dagens outfit. Ska slappa framför datan lite nu, för snart kommer mammi, då ska vi dra och handla. Men jag bloggar mer då ;)

Kommentarer
Postat av: vickan

vilken söt outfit :)

2009-10-23 @ 15:26:38
Postat av: pilip

det var 1, så!

2009-10-23 @ 15:36:52
Postat av: fanny

H Ö S T L O V! :D J I P P I E! <33

2009-10-23 @ 16:17:01
Postat av: Anonym

hoppas att du får ett roligt höstlov! :)

2009-10-23 @ 16:25:56
Postat av: daisy

det låter som att du kommer att få ett mysigt höstlov! själv ska jag gå på dansläger i borlänge :D

2009-10-23 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0