jag mår inge bra

Skolan går sämst just nu, kan ingen ting. Kan ingenting till läxförhören. Så nu ska jag börja kämpa, jag mår inge bra just nu. Har gråtit sjukt mycket på senaste tiden, grät i skolan idag. jag har så dåligt självförtroende, ska jobba upp det den här terminen Så jag ska göra ett uppehåll från dansen... Jag hatar att säga det och trodde faktiskt att jag aldrig skulle säga det heller, men jag hinner inte med, ska börja med två veckor, sen får vi se hur det blir lite senare. Men dom här två veckorna ska jag vara sjukt aktiv på lektionerna och när jag väl pluggar ska jag plugga... Men bloggen kommer jag inte sluta med iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkit :( det blir nog bättre ska du se, du är fett bra i skolan bara du kämpar :)bara du inte blir värsta pluggisen :P

2009-10-07 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0