jag orkar inte igen...

Jag känner att jag börjar bli sjuk igen... Jag orkar bara inte ! Var ju sjuk i en vecka sist, jag är nästan aldrig sju. Varför är jag det hela tiden nu för ? Jag ska iaf skippa träningen idag .. suck ! Är hemma och pluggar ist. Ännu värre..
'
Jag kom på en grej igår ! Jag hade glömt bort hur bra wild child egentligen var ?! Jag hade inte sett den på jätte länge. Men igår när jag såg den var den hundra gånger så mycket bättre än vad jag minns att den var ! Så ikväll smäller det, då blir det wild child på höööögsta volym ! (a)
'

Kommentarer
Postat av: Preben

du får inte bli sjuk då blir det jätte tråkit!

2009-10-15 @ 19:51:57
Postat av: Anonym

neej bli inte sjuk!

2009-10-15 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0