Klockan är omställd

Godmorgon alla sönmtutor .. jag är iaf vaken. Inte jätte vanligt för att vara mig. Men jag skulle gå upp klockan nio för jag åker om typ tre timmar, och jag har inte börjat packa eller så än, men jag låg och drog mig till halv tio... Då går jag upp, och väcker mamma och säger att klockan är halv tio, hon bah nej den är halv nio ! Åhhhhhh, man skulle ju ställa om klockan, det hade jag glömt ! Men det var ingen ide' att gå och lägga sig gen, hade inte orkat upp igen då ! Så jag har suttit och nördat mig framför datan.. Ni har lite saker som ni måste göra nu ! Ni ska börja med att gå in på saras blogg och titta på fler bilder från igår ! Men ni ska också gå in på moas blogg, för hon har nämligen gjort en sak, hon är färgat håret ! Nu är hon en av oss, eller mig ! Fint blev det iaf ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0