min mobil är inte som alla andras

Jag har ju en ny blogg, och jag har ju inte gått ut med min mobil på den här bloggen... Alla ba vadå mobil ? Men det är såhär att jag har en lite annorlunda mobil än vad ni andra har kan jag gissa ;) När jag var i Thailand i julas så hittade vi en liten affär när dom pimpade saker. Vissa pimpade sitt pass, ipod osv. Men jag ville ha min mobil. Så jag valde ut massa saker jag ville ha och berättade för dom vilken mobil jag hade, då tog dom fram ett skal som var formad efter min mobil, ett genomskinligt skal, så jag berättade för dom hur jag ville ha det, och jag ska säg er att det var inte det lättaste att välja vad jag skulle ha, för det fanns huuur mycket som helst att välja på. men jag valde tillslut och dom sa att jag skulle komma tillbaka om två timmar, och efter två timmar såg den ut såhär:
'
'
haha, lite annorlunda va ? (a) Varför jag skriver det här är för att det var en tjej som tyckte jag har en cool mobil, hon har väl sett den i skolan och så hade jag den ute på min förra blogg också :) Haha, det är lika roligt varje gång när man sitter på tåget och det ringer, så hör man alla sitta bredvid och prata om vilken cool mobil jag har, och dom som känner mig och ser att jag har skal säger bara "vafan var det där ?" sen kommer det bara fler och fler och tittar på den, och jag är lika rädd varje gång någon håller i den, för jag är så rädd att den ska gå sönder, men jag har tappat den i marken typ tre ggr... Men den har hållit väldigt bra, i kanske två - tre månader. Min syrras höll bara en månad, men hon satte typ på sitt skal samma dag som hon fick den, jag satte på mitt ett halv pr efter för jag hade inte mobilen innan, så då hann det torka in mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: annonymus

vilken fin blogg du har jag e super avis, gud asso! jag e ba in laaaav! make one to me, me like.

2009-10-13 @ 12:43:49
Postat av: Anonym

den e fett cool!! :P

2009-10-13 @ 16:13:07
Postat av: Anonym

feta najs!! jag vill också ha en sån!

2009-10-13 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0