My day

Gick upp ganska tidigt. Gjorde i ordning mig, det fick bli en macka till frukost. Skynda mig med mamma till skolan, utvecklingssamtal som gick .. ganska bra tror jag. Sååå dålig är jag faktiskt inte (a) Men det är klart jag kan bli bättre. Musiken var som vanligt kul, hel klass idag... 30 pers med olika instrument, det lät faktiskt väldigt coolt ! Cafe8 på rasten, det rullar på väldigt bra nu, och vi kom på idag att det typ är drygt två veckor kvar sen byter vi grupp, då behöver vi inte stå något mer i hela åttan ! Läs stund efter det, har kommit in i boken nu, den är sjukt bra, min smak liksom.. Mentorstid, planerade bara lite. Lunch, fick ätartävling ?! Haha, men jag åt korv ist, hatar fiskgratäng, är jag ensam ? På spanskan kom jag på att jag har nog sveriges dåligaste kondis ! Haha, jag skojar inte. Jag sprang hem och hämtade mitt prov, fem minuter fram och tillbaka tog det för mig, och jag var död ! Elevensval sista lektionen, jag satt hos matte läraren och pluggade till provet, jag är ganska säker nu, men ni får vi hur det går... Jag ska iaf plugga lite mer nu, men vi hörs läsare...
'
Jag bjuder på en bild som jag tog igår..

Kommentarer
Postat av: moalerin

fiskgratäng , gumman nej du är inte ensam ! långt ifrån !

2009-10-14 @ 17:44:46
URL: http://mleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0