Strömavbrott i rönninge

Som jag sa kunde jag inte blogga igår pga ett strömavbrott som blev runt halv sju. Jag ammi och pappi låg och tittade på wild child, filmen hade precis kommit in i handlingen och allting blir helt svart, Alla lampor dator, tv allt blir svart. Vi bara kollar på varandra och typ skrattar lite. Jag ba men pappa gå ner och fixa strömmen jag vill se filmen han ba, kolla in husen bredvid oss. Alla hus var helt kol svarta.. Men han sa att den kommer nog igång snart. Efter en timme började vi ju undra, så vi låg där i soffan och gjorde inte ett skit. Jag har aldrig varit så rastlös i hela mitt liv, jag skojar inte ! Det bara kliade i kroppen. Jag kunde inte plugga, det var för mörkt, fast vi tände ju massa ljus, men det gick inte. Internet funkade inte, inte tv heller. 
'
Efter två timmar visste jag inte vart jag skulle ta vägen. När jag blir rastlös äter jag hela tiden, för jag måste ha något att göra... 5 mackor 4 mandariner 2 bananer  en talrik yoghurt och massa nötter tryckte jag i mig.. När det hade gått två timmar lös det upp i två sekunder, allt sattes igång. Vi blev skiiit glada. Men sekunden efter släcktes allt ner igen. Mamma kom hem efter någon timme, hon hade vari på visning. Det var helt kolsvart. Hon satt där med ett ljus (a) Vi började spela hockey spel, och ingenting hände. Och vet ni vad vi mer gjorde ?! Vi hade någon slags högläsning här hemma, hahah det borde sett ganska kul ut, för det händer inte ofta att det är hörläsning hemma hos oss... Men dåååå, efter dom där två och en halv timmarna utan ström gick ljuset igång igen ! 
'
Vilken lättnad det var, wild child sattes igång, men vi började om att se den, mamma hade inte sett den inna. Vilket avslut av kvällen, men något plugg blev dt inte, lite synd. det betyder att jag kanske behöver hoppa träningen idag.. Men om jag ska hinna det, måste jag börja nu. Outfit och så komemr i nästa inlägg, pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var hemskt! jag missa 10 minuter av svenska hollywood fruar och när jag slog på tvn vare paus!!! xD

2009-10-13 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0